Tuesday, November 23, 2010

Kemeriahan Program Korban Perdana 2010 Parlimen Hulu Langat dan PAS Kawasan Hulu Langat di Kampung Sungai Kantan Sungai Tekali Hulu Langat

Sabtu 20hb November 2010 baru-baru ini telah diadakan program Korban Perdana 2010 anjuran Parlimen Hulu Langat. JKKK Kampung Sungai Tekali telah menjadi tuan rumah untuk edisi 1431H/2010 ini. Almamdulillah sambutan dari para penduduk sangat menggalakkan. Tiga ekor lembu korban telah ditumbangkan pada program ini. Selain dagingnya diagihkan kepada penduduk setempat kenduri makan tengah hari juga turut diadakan di sini.

Kepada semua yang terlibat tahniah khasnya kepada para pemuda-pemudi serta penduduk tempatan yang sudi memeriahkan program sekaligus memberi peluang pemimpin dan rakyat bertemu dan menghubungkan silaturrahim antara satu sama lain.

Jazakallahu Khairan Kathira kepada semua.


Sdr. Shahmior Kosim (Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Hulu Langat)


Kerja-kerja menumbang...


Sembelihan korban Sdr. Mohamad Jan Sulong (Pengarah MTD dan JPD Dusun Tua)


Sembelihan korban Sdr. Shahmior Kosim (Ketua DPPKHL)


Kemeriahan korban...




Kerja-kerja melapah

Tok Ismail (Pengerusi JKKK Nanding) turut membantu

Kaum ibu sibuk membantu kerja-kerja dapur

Sdr. Yaakob Lias (Bendahari MTD) menunjukkan kemahirannya membantu kerja-kerja di dapur


Tuan Haji Razaly Hassan (YDP PAS Kawasan Hulu Langat) membantu kerja-kerja mengedar daging korban kepada penduduk setempat

Tidak ketinggalan, Sdr. Mohamad Jan Sulong (Pengarah JPD Dusun Tua) serta Sdr. Shahmior Kosim (Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Hulu Langat)

No comments: