Sunday, July 8, 2012

Maka Najib Pun Merayu Seluruh Selangor Untuk Merampas Semula Kemudahan Yang Kini Kami Nikmati.

Maka meroyanlah Najib kempen seluruh Selangor bagi mendapatkan sokongan semula rakyat. Beliau merayu dan meminta supaya BN diberi peluang  menguasai semula Selangor. Meminta memberi peluang kedua dan mengaku bersalah.

Persoalannya ialah selepas 50 tahun memerintah Selangor tak cukup ke?

Adakah rakyat sebelum ini tidak memberi peluang? Apa yang pasti dalam masa 4 tahun PR memerintah Selangor telah mendapat kemudahan yang cukup banyak. Bukan sahaja apa yang dilaksanakan oleh kerajaan negeri tatapi juga BN menabur pelbagai sumbangan kepada rakyat. Sedangkan ini semua tidak pernah berlaku sebelum ini sepanjang pemerintahan 50 tahun BN di Selangor.

Dahulu untuk mendapatkan kemudahan padang permainan terpaksa bergaduh dan maki hamun.... namun kini baru nak tanya dah dapat banyak padang futsal. BN bagi dan PR pun bagi... Bukankan keadaan ini lebih baik. Dahulu kalau BN bagi RM100 rakyat terpaksa telan juga sebab PAS cuma mampu bagi RM50.

Namun kini bila kerajaan PR bagi RM1000 maka dengan muka kelat dan terpaksa maka BN bagi juga RM1000 kepada mangsa banjir. Apabila perkara ini semua berlaku bukankah berada dalam keadaan sekarang ini lebih baik.

Kenapa pula kita perlu sokong BN untuk merampas semua kemudahan ini daripada rakyat?

No comments: