Thursday, September 4, 2014

Ke Johor Pulak tahun Ini.....


KUALA LUMPUR: Lokasi Muktamar Tahunan kali ke-60 yang akan diadakan pada 18 hingga 20 September nanti, kekal di Parit Haji Salleh Ros, Parit Raja, Batu Pahat sebagaimana diputuskan dalam mesyuarat PAS Johor malam tadi.

Penolong Setiausaha Agung 2 PAS, Khairul Faizi Ahmad Kamil berkata, persiapan muktamar sedang giat dilakukan sekarang ini dengan menaikkan khemah dan gerai untuk jualan pada muktamar nanti.

"Dalam 100 biji gerai yang dibuka untuk jualan pada hari tersebut dan aktivti meratakan tanah hampir siap, dalam waktu tiga hingga empat hari ini kita sedang persiapkan khemah dan gerai jualan,"katanya kepada Harakahdaily.

Katanya lokasi muktamar kali ini berlangsung di hadapan Bandar Universiti dan berdekatan dengan Universiti Tun Hussien Onn Malaysia (UTHM).

Bagaimanapun, beliau bagi pihak urusetia Muktamar PAS kali ke-60 ini memohon maaf ke di atas kesulitan yang berlaku terutama para perwakilan dan pihak media yang telah menempah penginapan di Skudai, Johor Baharu.

Namun, untuk muktamar dewan-dewan masih tidak berubah iaitu Dewan Ulamak kekal di Kulai, Dewan Pemuda di Dewan Chun Moi, Kota Tinggi dan Dewan Muslimat di Pulai Spring Resort.

Untuk perasmian bagi Dewan Pemuda akan berlangsung pada petang 16 September, manakala Dewan Muslimat pada sebelah malam hari yang sama. Dewan Ulamak pula akan mula berlangsung pada 17 September. - HARAKAHDAILY 4/9/2014

No comments: