Tuesday, November 13, 2007

HIMPUNAN AMAN 200 RIBU RAKYAT MEMBERSIH KEKOTORAN PARA PENCETUS KEKOTORAN DEMOKRASI

Tahniah buat para peserta himpunan terutamanya dari teman-teman DUN
Dusun Tua yang tetap mempertahankan statusnya sebagai pembekal utama barisan hadapan pejuang Agama Allah mudah-mudahan insya Allah.

Bermula dari siri-siri demonstrasi jalanan baik di Kuala Lumpur dan di merata-merata lagi DUN Dusun Tua tidak pernah ketinggalan dalam membekalkan segala kehendak dan keperluan dalam memastikan suara masyarakat dapat dizahirkan.

Lihat sahaja dari kelengkapan hingga ke tenaga pejuang.. inilah keistimewaan kurniaan Ilahi. Semoga Allah terus membekalkan semangat kesabaran, itiqamah, motivasi, kimanan dan ketaqwaan yang teguh dan jitu untuk terus menghidupkan perjuangan menegakkan Risalah Islam di muka bumi ini.

Kepada mereka yang telah mengorbankan darah dan segalanya untuk Islam..
khususnyya mujahid berjahit Ijok dan yang terkini.. masih ada lagi sumbangan darah dan keringat dari teman-teman DUN Dusun Tua...

Syabas semuanya buat kamu..!

Berani.. sabar dan tidak gentar melainkan kehebatan Allah SWT

Smoga pengorbanan ini memberikan pendahuluan awal kejayaan di dunia khususnya dalam pilihanraya dan medan juang yang akan senantiasa dihadapi..

kepada Musuh Islam..

terima kasih daun keladi atas kedegilanmu untuk tetap menentang Islam..
andai tidak terbuka pintu taubat buat kamu..

membuatkan kami terus istiqamah berdiri dan berjuang mempertahankan kesucian Islam..
semoga Allah bukakan seluas-luasnya pintu hati kami dengan sokongan iman dan taqwa menjadi insan yang terus berjuang menegakkan Agama Allah ..

No comments: