Saturday, November 3, 2007

Rumah Terbuka PAS MTD Dusun Tua








Wajah-wajah ceria dan suasana gembira di sepanjang Majlis hari Terbuka PAS MTD Dusun Tua yang bertempat di Perkarangan Kediaman Tuan Haji Ramli Yunan pada Ahad 28 Oktober lepas. Majlis bertambah meriah dengan kehadiran seluruh pimpinan dan pendokong MTD Dusun Tua, Tuan Haji Razaly Yang DiPertua Kawasan PAS Kawasan Hulu Langat para pimpinan Pas Kawasan Hulu Langat, Saudara Sany Hamzan selaku Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor merangkap Ketua Dewan Pemuda PAS Hulu Langat. Begitu juga para pemimpin masyarakat, pihak berkuasa anggota polis dari Balai Polis Batu 18 dan juga mendapat liputan dari media Sinar Harian.

Majlis bermula jam 11.30 pagi dan dijadualkan tamat jam 2 petang namun terpaksa dilanjutkan ke jam 3.30 yang mana majlis telah mendapat sambutan yang menggalakkan dari rakyat jelata. Walaupun, mungkin hidangan dan menu juadah agak sederhana namun tahniah diucapkan kepada AJK menu di bawah pengawasan Lujnah Kebajikan MTD yang telah menyediakan menu istimewa untuk pengunjung iaitu burger yang juga 'sold out' awal dan mendapat sambutan hangat para penunjung.

Majlis juga diserikan dengan acara sumbangan kepada penerima-penerima yang dikira layak menerima atas kapasiti mereka selaku orang miskin dan lain-lain dan juga majlis dimeriahkan dengan DJ bertugas yang dapat menghidupkan lagi suasana seperti temuramah dan berpeluang memetik ucapan-ucapan dari pengunjung VIP pada majlis ini. Syabas dan tahniah kepada yang terlibat dalam penganjuran majlis ini

No comments: