Thursday, April 8, 2010

Dulu Kata Negara Bakal Diperintah Oleh Orang Cina.........

Masihkah anda ingat apa yang mereka katakan kepada kerajaan Pulau Pinang?

Masihkan anda ingat apa yang mereka katakan kepada kerajaan yang dipimpin oleh YB Nizar di Perak?

Apabila kerajaan yang dipimpin oleh BeEnd terus menjadikan perkauman sebagai alat untuk meraih sokongan dan mengekalkan kuasa maka mereka tidak akan tetap dalam membuat keputusan dan pendirian. Mereka akan menggunakan isu perkauman bagi menakutkan orang Melayu dan memastikan mereka terus menyokong UMno. Dalam masa yang sama juga mereka akan membuat keputusan yang dilihat seolah-olah mesra bangsa lain demi untuk terus berkuasa dan mendapat sokongan.

Sampai bila kita akan terus berada didalam keadaan ini. Kita hidup dalam satu negara, satu langit, satu bumi, namun terus berada didalam keadaan tidak dapat mempercayai jiran kita. Rasa curiga yang menebal akan terus dibajai oleh parti ultra perkauman BeEnd. Ia terus-menerus membajai persengketaan agama dan kaum demi matlamat ingin terus berkuasa.

Jiwa kacau dan minda bebal terus menguasai suasana politik negara.
_____________________________________________________
Calon BN Di Hulu Selangor Daripada MIC - Najib

SHAH ALAM: Barisan Nasional akan meletakkan calon daripada MIC untuk bertanding dalam pilihan raya kecil bagi kerusi Parlimen Hulu Selangor 25 April ini, kata Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini.

Perdana Menteri berkata ini selaras dengan semangat setiakawan dalam B Nmemandangkan kerusi itu adalah milik MIC sebelum ini.

"Sebab itu adalah kerusi MIC. Kita dalam Umno, MCA PPP Gerakan akan sokong calon Barisan Nasional tapi saya minta satu biarlah calon itu ditentukan oleh (beliau selaku) Pengerusi Barisan Nasional sebab saya nak kita menang," katanya pada Konvensyen Barisan Nasional Selangor di sini hari ini.

No comments: