Monday, April 26, 2010

Syabas dan Tahniah......

Sekalung tahniah kepada sahabat-sahabat petugas yang berhempas pulas bagi memastikan kemenangan PR. Namun takdir Allah telah menentukan kita tidak menang. Mungkin keputusan akhir tidak memihak kepada kita tetapi yang lebih mustahak ialah kita telah menyampaikan maklumat-maklumat penting kepada rakyat Selangor.

Jangan kita kecewa dan sedih..... Ingatlah kalau matlamat kita untuk menyampaikan maklumat dan memberi kesedaran kepada rakyat. Kita sebenarnya telah berjaya. Mungkin perlu di tingkat terutama di kawasan majoriti orang Melayu.

Walaupun dengan keterbatasan ini, kita masih mampu bertahan dan memberi saingan yang amat sengit. Sekiranya kita nilai jumlah wang ringgit yang ditaburkan oleh BN dan seluruh jentera kerajaan dan menteri-menteri yang turun ke Hulu Selangor, kemenangan BN setakat 1,725 itu adalah tidak padan.

Mungkin selepas ini Najib menyangka rakyat sudah mula menyokong mereka. Maka, bolehlah dia berkira-kira untuk mengadakan PRU13 dalam masa terdekat.... mungkin akhir tahun atau awal tahun hadapan.

Satu tugas berat bakal menunggu. Selamat berjuang.

No comments: