Friday, December 25, 2009

Sembang-sembang yang tak lagi sembang

As much as we would like to cultivate and encourage our visitors to express their views on a free platform we are also have some limit to the free expression. Not we against freedom of expression but we need to preserve harmony within the jemaah.

We would like to express our gratitude to all the participants who’re very committed and dedicated in visiting this site to get some update and express your views and opinions. Unfortunately we have to temporarily closed this ‘sembang-sembang’ section to provide cooling-off period.

However, if you think you need to share some information and views, you can always e-mail me at jafrimdamin@gmail.com.

Thank you.
_________________________________________________________

Walaupun kita amat mengalu-alukan dan mengalakkan percambahan fikiran melalui ruangan yang bebas tetapi kebebasan tetap ada batasan. Ada kalanya bahasa yang digunakan tidak sesuai dan tidak mengambarkan pendirian kami sebagai jemaah Islam.

Kami terpaksa menghentikan sementara ruangan ‘sembang-sembang’ ini bagi meredakan keadaan dan memelihara hubungan didalam jemaah. Sehingga keadaan kembali harmoni kita insyallah akan buka ruangan ini.

Sekiranya anda mempunyai maklumat dan ingin berkongsi pandangan sila subungi saya di alamat e-mail jafrimdamin@gmail.com.

Terima kasih.

No comments: