Friday, February 15, 2008

Dua berita menarik

New Faces To Rejuvenate MIC, Says Samy Vellu

KUALA LUMPUR, Feb 15 (Bernama) -- MIC president Datuk Seri S. Samy Vellu said today he was introducing many new faces as candidates in the March 8 general election in keeping with his pledge to revitalise and rejuvenate the 62-year-old party.

Macam mana nak meremajakan MIC kalau presidennya sendiri pun telah memegang jawatan presiden dalam tempoh lebih dari usia remaja. Orang Sungai Siput tak nak tukar dia ke?


Spekulasi Khaled MB baru Johor makin kuat
Oleh Johan Afandi

JOHOR BAHRU (BH): Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi semalam menghadap Sultan Johor di Istana Bukit Serene di sini, sekali gus menguatkan lagi spekulasi mengenai kemungkinan Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin, akan dicalonkan sebagai Menteri Besar menggantikan Datuk Abdul Ghani Othman.

Perdana Menteri tiba di Istana Bukit Serene pada jam 3.35 petang, diiringi Setiausaha Politik Menteri Kewangan, Datuk Reezal Merican Naina Merican yang menaiki sebuah kereta lain.

Belum pun BN menang di Johor Pak Lah dah main wayang. Dia tahu ke siapa yang akan menang di Johor nanti. Ataupun kemenangan BN di Johor telah diatur oleh tangan-tangan ghaib.

No comments: