Wednesday, January 19, 2011

Bersiap kw TENANG...umno pastinya tak tenang...

Ihsan dari Blog al-qolam (Sdr. Mohamad Jan Sulong)
Entah apalah petandanya, sejak PM ke-6 menjawat jawatan tak sudah-sudah dengan pilihanraya kecil. Ada saja kes kematian ADUN. Ini bukan kebetulan, semestinya ada yang tersirat menjadi rahsia Allah SWT yang mengandungi berbagai hikmah di sebalik peristiwa pelik ini. Mungkinkah ianya sebagai isyarat perubahan landskap politik Malaysia PRU13? Mungkin tidak mustahil.

Kepada para pejuang Pakatan Rakyat tingkatkan usaha anda membela rakyat. Hari ini umno bn tidak seTENANG dulu, semoga bertemu di medan jihad. Bersama menegak kalimah Allah, kebenaran dan keadilan. Ubah sebelum parah!




Kuda perang jihad DUN Dusun Tua sedang dipersiapkan
oleh Komando Rahim untuk PRK N05 DUN Tenang.
Allah SWT berfirman :
انفروا خفافا وثقالا وجاهدوا بأموالكم وأنفسكم فى سبيل الله، ذلكم خير لكم إن كنتم تعلمون
"Keluarlah kamu (berperang pada jalan Allah) sama ada dengan keadaan ringan (dan mudah bergerak) atau pun dengan keadaan berat (disebabkan berbagai-bagai tanggugjawab), dan berjuanglah di jalan Allah dengan harta dan jiwa kalian. Yang demikian itu lebih baik bagi kalian jika kalian mengetahui." (At-Taubah: 41).
Semoga kerja amal kita semua dipandu hidayah Allah SWT. Ampunkan dosa dan ketelanjuran kami sepanjang mendokong amanat-MU. Janganlah jadikan kekurangan, kelemahan dan kesilapan kami punca kemenangan Islam ditangguhkan. Mudah2an kami terpandu dengan hidayah dan mendapat bimbingan-MU ke arah keampunan. Amin...

No comments: