Thursday, February 4, 2010

POLITIK DURJANA!

Salam 2 all.

Sekali lagi Firaun-Firaun Kecil menjalankan agenda jahat mereka membawa dakyah kononnya saya akan keluar daripada PKR hari ini. Berita tersebar luas di Malaysiakini hari ini dengan tajuk besar saya akan keluar PKR hari ini.

Dalam keadaan mereka menutup mulut saya dan tidak dibenarkan bercakap sepatahpun, tetapi mereka terus menerus melanyak saya tanpa henti; walaupun saya mengambil pendirian menghormati arahan parti dengan tidak membuat sebarang kenyataan yang berkaitan. Ternyata Firaun-Firaun Kecil ini jenis manusia yang hipokrit dan putar alam.

Mereka menjerit-jerit minta hak bersuara, hak mempertahankan diri apabila terkena batang hidung mereka. Tetapi bila kena pada orang lain, segala hak asasi manusia, segala hak bersuara, segala hak membela diri dicampak dengan mudah kedalam longkang.

Ini adalah berita palsu yang dimainkan oleh Firaun-Firaun Kecil yang makin desperado apabila melihat konspirasi jahat mereka tidak menjadi baru-baru ini. Kini mereka mula mengejar bayangan mereka sendiri. Malah mereka makin gerun apabila beberapa orang wakil rakyat dan pimpinan lantang bersuara. YB Datuk Seri Zahrain, YB Tan Tee Beng, Yang Berhormat Goh Burne, YB Azan Ismail dan beberapa orang lagi sudah mula menyatakan pendirian yang jelas tidak disenangi oleh Firaun-Firaun Kecil ini. Mereka ingatkan saya bersendirian, rupanya ramai lagi. Dan saya ingin memberi amaran kepada mereka, jumlah ini akan menjadi ramai. Dan tidak lama lagi Firaun-Firaun Kecil ini tahu tinggi rendah langit ini.

Kepada sahabat dan rakan yang setia bersama saya, termia kasih dan jazakallah. Ingatlah pesan ALLAH, "wamakaruu wamakarallah..wallah hu khoirul maakiriin-mereka membuat tipudaya, dan ALLAH juga mengadakan tipu dayaNya, dan tipudaya ALLAH mengatasi segalanya". Insyallah dengan keimanan yang amntap dan istiqomah, kita akan dapat mengharungi segala fitnah dan mehnah ini dengan petunjuk dan hidayah ALLAH.

Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Rabu
18 Safar 1431
03 Februari 2010

No comments: