Friday, October 28, 2011

Tan Sri Abdul Rashid Abdul Rahman

Setakat buat pilihanraya semua pengerusi SPR mampu buat, namun tak ada yang mampu membuat perubahan yang radikal. Antara mereka yang gagal adalah bekas pengerusi SPR Tan Sri Abdul Rashid Abdul Rahman. Semua hujah sudah dikemuakan namun beliau masih gagal meyakinkan rakyat. Lepas bersara baru nak buka mulut. Siapa buat lawak?

Kalau tak mampu mempertahankan prinsip dan gagal memberi keadilan kepada semua yang bertanding dalam pilihanraya baik berhenti saha.... Bukan tunggu dah bersara baru nak bukak mulut. Jangan tunggu kena sumpah-seranah.....
____________________
KUALA LUMPUR, 27 Okt: Pengakuan bekas Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Rashid Abdul Rahman bahawa dakwaan badan itu yang sedang mengkaji penggunaan dakwat kekal sebagai "lawak besar" menimbulkan penuh tanda tanya kepada pelbagai pihak.

Sehubungan itu, persoalan selanjutnya yang timbul dan ingin diketahui oleh orang ramai tentunya mengenai pihak sebenarnya yang menghalang penggunaan dakwat kekal dalam pilihanraya di negara kita sejak dulu hingga sekarang. 

Pengerusi Pemulihan Demokrasi dan Mobilisasi Dewan Pemuda PAS Malaysia, Suhaizan Kaiat (gambar) berkata, pengakuan Rashid perlu disusuli pendedahan itu kerana jika tidak bekas pengerusi SPR itu sendirilah yang membuat lawak. HD.

No comments: