Wednesday, March 26, 2008

Jamuan Rakyat

Jamuan rakyat yang berlangsung pada 23 Mac 2008 di Dewan Orang Ramai Taman Sri Nanding telah berlangsung dengan meriah dan sambutan yang di luar dugaan. Mereka yang hadir dari kepimpinan masyarakat tempatan, Melayu, India, Cina, penyokong, peminat dan 'lawan' turut bersama-sama meraikan kemenangan rakyat. Satu sejarah apabila PAS dapat menggunakan dewan orang ramai sebagai tempat majlis dilangsungkan.

Ucapan dari orang kuat MTD Dusun Tua. YB Ahli Perlimen Hulu Langat dengan ucapan yang ringkas tetapi cukup bermakna. Sudah sampai waktu makan.

Ucapan bekas calon Dun Dusun Tua. Kalah bukan bermakna tidak boleh berkhidmat. Malah memberi semangat untuk berkerja dengan lebih kuat lagi.Pesanan dari YDP Pas. Berkerjalah dengan ikhlas tanpa mengira kaum, agama dan parti. Jika tidak jangan marah kalau ditukar. Satu amanat dan juga amaran kepada pemimpinan masyarakat. Amanah untuk berkhidmat bukan mencari keuntungan. Di luar dewan pun ramai....
Antara wajah-wajah yang menaruh harapan.... Jangan lupa janji untuk 'Buka Jalan' akan terus dituntut oleh penduduk Bandar Mahkota Cheras.
Yang diraikan rakan dari kaum India. Antara yang berkerja keras untuk memenangkan calon PAS.Sahabat dari Cheras..... membuka jalan kemenangan.
Dewan yang dipenuhi oleh hadirin dari jauh dan dekat.Satu penghargaan yang tak terhingga kepada orang yang telah banyak berkorban masa, tenaga, fikir dan wang ringgit demi mengangkat hasrat dan harapan rakyat yang menggunung. Terima kasih diucapkan kepada Pengarah MTD Sdr Mohd Jan Sulong. Terima kasih ikhlas dari seorang sahabat.

No comments: